Litt som den bunnløse vesken til Mary Poppins
- Ingrid H

- 9. juni
- 1 min lesing

Lenzeih fotoforening har også ulike eventer utenom vår hovedbase som er barn og unge. For plutselig skulle vi mikse to ting jeg liker veldig godt.
Vi har nemlig ambisjoner om å lage opplegg for både unge og eldre. Denne uken gjør vi nettopp det. Vi spikrer sammen et gøyal event for jenter over atten år. Med konkurransebaserte oppgaver gjennom ulike stasjoner, tenker vi at dette blir en gøyal kveld å bli kjent med noen nye ansikt.
Dermed ble vi litt som vesken til Mary Poppins. Tilsynelatende bunnløs og inneholder alt vi tenker man måtte tenkes å trenge.
Det er fortsatt mulig å melde seg på og vi bruker Kultur L1 sitt lokale i Randaberg sentrum for anledningen.
Jeg har også fått noen spørsmål om eventet, så her kommer litt mer informasjon om oppsettet for kvelden:
Dere deles inn i to lag, hvor dere skal samarbeide og løse ulike oppgaver sammen. Vi har ikke fokusert på noe avansert hjernetrim, men mer morsomt og sosialt.
Oppgavene er tenkt å være en overraskelse når dere kommer, men jeg skal avsløre den ene.
Denne oppgaven har vi kalt familie. Gruppen velger blant familiebildene som ligger på stasjonen og gjenskaper dem så godt som mulig. Målet er å gjenskape flest bilder innen tiden er ute. Laget som klarer flest bilder vinner.
På stasjonen vil det være en backdrop som dere bruker som bakgrunn. På laget velger dere hvem av dere som skal ta bildene med sin egen telefon.





Kommentarer